Obserwatorzy

środa, 29 lipca 2015

Austria Vienna

Zaraz po Londynie, Wiedeń to moje ulubione miasto w Europie (oczywiście mówię o tych miastach, w których byłam). Miasto to jest magiczne i bardzo nowoczesne. Zwłaszcza jeśli zaczynamy zwiedzać cesarskie miasto, czyli jedną z najbogatszych dzielnic Wiednia. Po samym Wiedniu poruszałam się metrem, bo korków na ulicach nie brakuje. Wiedeń słynie z zamiłowania do muzyki klasycznej, jak wiadomo jest to zasługa m.in Mozarta. Jedynym i największym minusem jest to, że w Wiedniu prawie nikt nie mówił po angielsku, więc musiałam wysilić swoje zdolności germanistyczne. Pobyt w Wiedniu to również doskonały pretekst aby zrobić zakupy kosmetyczne, ponieważ wielu kosmetyków zwłaszcza do włosów np. firm Alverde lub Balea, w Polsce nie ma, nad czym bardzo ubolewam. Oto kilka zdjęć z Wiednia, który mam nadzieję, że zauroczy Was tak samo jak mnie. :)



Immediately after London, Vienna is my favorite city in Europe (of course I'm talking about those cities in which I've ever been). The city is magical and very modern. Especially if we begin to explore the imperial city, which is one of the richest districts of Vienna. I was moving in Vienna by metro, the traffic jams on the streets is missing. Vienna is famous for his passion for classical music, as we know, this is due to  Mozart. The only and biggest downside is that in Vienna, almost no one speaks English, so I had to strain my germanistic  ability . Staying in Vienna is also a great excuse to go shopping cosmetics, especially because there's so many cosmetics  hair like Alverde  or Balea, which we don't have in Poland. Here are some pictures from Vienna, which I hope will charm you as much as me. :)


























<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14319613/?claim=97trzqvvhx2">Follow my blog with Bloglovin</a>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz