Obserwatorzy

niedziela, 16 sierpnia 2015

Balea & Alverde cosmetics from DM

Follow

Tak jak już wcześniej pisałam wyprawa za granicę to idealna okazja na zakupy. W moim wypadku jak zwykle były to zakupy kosmetyczne. W Austrii polowałam na kosmetyki do włosów Alverde i Balea, które niestety są niedostępne w Polsce. Kosmetyki te nie zawierają sylikonów i są wykonane z naturalnych składników (tak jest napisane na opakowaniu). Gdy zobaczyłam kosmetyki Balea od razu skojarzyły mi się z firma Isana, a zwłaszcza szampon i odżywka do włosów ciemnych. Natomiast kosmetyki Alverde do złudzenia przypominają mi kosmetyki Alterra.

As I wrote earlier trip abroad is the perfect opportunity for shopping. In my case, as usual, It was beauty shopping. In Austria, I hunted for hair cosmetics Alverde and Balea, which unfortunately are not available in Poland. These cosmetics don't contain silicones and They are made from natural ingredients (as it is written on the packaging). When I saw cosmetics of Balea immediately reminded me of the company Isana, especially shampoo and conditioner for dark hair. In contrast, cosmetics Alverde strikingly similar to me cosmetics Alterra.




Oczywiście nie wypróbowałam jeszcze wszystkich szamponów i odżywek. Do gustu zwłaszcza przypadły mi te które zaraz opiszę :D

Of course I haven't tried out  all the shampoos and conditioners yet.  I like the most those  which I will describe in a moment. : D

Na pierwszy ogień szampon i odżywka do włosów ciemnych z Balei (Balea?)
Zestaw pachnie obłędnie. Jakby karmelem z orzechem. Formuła jest dość rzadka a szampon i odżywka mają ciemny kolor (bardzo odkrywcze ciemna formuła do ciemnych włosów). Produkty bardzo dobrze nawilżają włosy, nie przetłuszczając ich. Niestety po użyciu tych produktów cała wanna (lub prysznic) jest w ciemnych zaciekach, które trzeba szybko przepłukać wodą.

The first one shampoo and conditioner for dark  hair of Baleia (Balea?)
Set smells insanely. Like caramel and  nut. The formula is quite rare and shampoo and conditioner have a dark color (very revealing dark formula for dark hair). Products very well moisturize hair,It doesn't oily them. Unfortunately, after using these products all bath (or shower) is in a dark stains that you need to quickly rinse water.








Równie dobrze sprawdzają się inne produkty z firmy Balea. Odżywka z wanilią i migdałem jest również bardzo rzadka a zapach znowu jest wspaniały. Nie wiem jak Wy ale ja często kupuję kosmetyki tylko dlatego że ładnie pachną.

Other products from Balea are also great. Conditioner with vanilla and almond is also very rare and smell again is wonderful. I don't know about you but I often buy cosmetics just because they smell good.








Sprawa wygląda inaczej z kosmetykami Alverde. Raz je lubię a innym razem nie. Szampon i odżywka, nie ważne jaki ma taką samą formułę. Włosy są po nich bardzo ładne, ale podczas mycia szampon mało się pieni i jest jakiś taki gumowy. Mam wrażenie jakby sklejał włosy ;p

Everything looks different with cosmetics Alverde. It's like love-hate relationship. Shampoo and conditioner, no matter what is the same formula. After using it  hair looks very nice, but during washing  hair , shampoo is very rubber . It feels like shampoo glued together your hair.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz