Obserwatorzy

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Patterns

Follow

Już było tak pięknie. Temperatura ok. 20  °C, pochmurnie, bez upałów. Niestety wszystko co dobre (dobre dla mnie) szybko się kończy. W Polsce znów będą upały, a ja się będę roztapiać niczym lody na patyku, na które i tak jest za gorąco. Gorszy jest fakt, że prawie nikt mnie nie rozumie i wszyscy wolą upały od pochmurnego nieba. Nie pozostaje mi nic innego jak zaszyć się w domu (co teraz robię) i pić kawę mrożoną, której i tak mam już dość. Coś dużo narzekania w tym poście, ale zawsze musi być ten pierwszy raz gdy narzekam. Jedynym plusem upałów jest to, że mogę bez wyrzutów sumienia zupełnie nic nie robić. Tak jak teraz. Do następnego xxx


It has been already so beautiful. The temperature about. 20 ° C, overcast, no heat. Unfortunately, all good things (good for me) come to the end. In Poland, It will be boiling hot again, and I'll melt like an ice cream on a stick, even it's too hot for an ice cream. Worse is the fact that almost no one understands me and everyone prefer the heat than a cloudy sky. It remains for me nothing more than a hole up at home (which I am doing now) and drink iced coffee  which I've had enough. Something a lot of complaints in this post, but it must always be the first time when I complain. The only plus heat is that I can no remorse absolutely nothing to do. Just like now. See you xxx









wearing

Shirt  Pimkie

Bag Stradivarius

Skirt Oodji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz