Obserwatorzy

środa, 5 sierpnia 2015

Prestiż/ The Prestige

Follow

Film, który chciałam obejrzeć od dłuższego czasu, ale cały czas to odkładałam. Bo to za długi. Bo może mi się nie spodoba i stracę 2 godziny życia, jak to często bywa przy oglądaniu filmów. Gdy w końcu go obejrzałam, żałowałam że tak późno to zrobiłam. Film jest świetny. Opowiada o dwóch iluzjonistach, którzy żyją w Anglii w XIX wieku. Gdy żona jednego z nich umiera, mężczyźni zostają wrogami. Film jest nieprzewidywalny i wciąga jak mało który. Warto również dodać, że grają w nim naprawdę dobrzy aktorzy.

 The film, which I've wanted to see for a long time, but all the time I put it off. Because it's too long. Because maybe I do not like and lose two hours of life,what happen a lot during watching movies. When I finally watched it, I wished that I watched it earlier. The film is great.It talks about two illusionists who live in England in the nineteenth century. When the wife of one of them dies, men become enemies. The film is unpredictable and draws as few. It is also worth noting that the play really good actors.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz