Obserwatorzy

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Tess of the D'Urbervilles

For a few weeks I haven't seen a good movie. For me It was a disaster because every movie I have watched since May was the same or just boring. I really like costume movies, especially when action happens in the UK. So I decided to watch Tess of the D'Urbervilles. It was one of the best movie I've ever seen. During watching I didn't get bored. Even for a minute. This movie is very addicted and unpredictable. After I had watched it I was thinking about this movie. All I can do is encourage you to watch this movie. :)

Tess of the D'Urbervilles is a 4-hour BBC television adaptation of Thomas Hardy's book of the same name.It tells the story of Tess Durbeyfield, a low-born country girl whose family find they have noble connections.


Kilka dni temu obejrzałam w końcu dobry film. Przez kilka tygodni błądziłam po internecie i każdy film jaki zaczęłam oglądać wyłączałam po kilku minutach. Większość była nudna i mało wciągająca. Aż w końcu obejrzałam film (w sumie serial 4 godzinny) Tess of the D'Urbervilles. Film zaskoczył mnie pozytywnie. Jest nieprzewidywalny. Rzadko film wciągnie mnie tak, że potrafię wysiedzieć 4 h przed komputerem. Jedyne co mogę zrobić to zachęcić Was do obejrzenia tego świetnego filmu (lub serialu, jak kto woli) :)

Opowieść o młodej dziewczynie z biednego domu, której rodzice odkrywają iż pochodzą ze starej szlacheckiej rodziny. Wymuszają na Tess by poszła do ich dalekich krewnych i spróbowała się im przypodobać. Dziewczyna nie spodziewa się jednak, że poszukiwanie pracy zmieni jej życie na zawsze. 















 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz